kom och jobba
hos oss

Tjänst inom Support & Backoffice till Upfront.

Upfront är en leverantör av kommunikationslösningar till företag och är etablerat i Örebro samt Karlstad. I dagsläget är vi 18 medarbetare som brinner för att ge företag de bästa och mest anpassade kommunikationslösningarna i ett utvecklande och tryggt partnerskap.

Vårt koncept är att leverera tjänster (operatör, växel och contact center), hårdvara samt bygga ett starkt partnerskap med våra kunder genom att ha ett helhetsåtagande när det kommer till förvaltning och support av kundens telefonimiljö. Servicenivå, kvalité och relation är A och O oss hos.

Vårt framgångsrika koncept har gjort att vi senaste åren haft en stark tillväxt och därför behöver vi nu förstärka vårt supportteam.

Upfront AB går för högtryck och behöver nu förstärka sin supportavdelning med dig som har intresse och förståelse för tekniska lösningar samtidigt som du trivs i kontakten med kund.

Som supportmedarbetare är din främsta arbetsuppgift att hantera ärenden via telefon och mejl från våra kunder som behöver vår tekniska expertis eller vill göra en beställning. Du agerar också administrativt stöd till kollegor. Till din hjälp har du väl fungerande kundsystem och tydliga interna rutiner och guider, men kör du fast finns det alltid en hjälpsam kollega nära till hands. Vissa dagar händer det att en kund gör spontanbesök för kaffe och support, en annan dag deltar du som stöd till en säljare i ett kundmöte.

tjänsten innebär:

  • Vara en engagerad del på vår kundsupport och ha daglig kontakt med våra kunder i felavhjälpning och stöd. Detta gör du främst genom att besvara inkommande samtal och mejl, men också i möte med kunden
  • Vara en stöttepelare mot kollegor genom att hantera administrativa uppgifter men även genom att delta på kundmöten som tekniskt stöd
  • Tillsammans med kollegor löpande underhålla och uppdatera våra CRM- och affärssystem med korrekt information
  • Identifiera behov hos kunder som mynnar ut i merförsäljning
  • Vara en aktiv del i att utveckla och förbättra arbetssätt och rutiner för att vi fortsatt ska ge våra kunder en upplevelse i världsklass i kontakten med oss
  • Orderhantering – med förberedelser av hårdvara, packning och färdigställande för leverans till kund.

Om vi får önska.

Vi söker dig som förstår vikten av att skapa en kundupplevelse i världsklass och som har förmågan och viljan att leverera enastående service. Du har troligtvis tidigare arbetat med kundsupport eller teknisk support i någon form. Du har ett starkt driv och är engagerad i ditt arbete och strävar alltid efter den bästa, mest effektiva och smidigaste lösningen. Vidare ser vi att du är pedagogisk och lyhörd i ditt möte med kunden och kan anpassa din kommunikation till mottagaren. Sist med inte minst behöver du kunna behålla fokus i perioder med högt tempo och du besitter en prestigelöshet mot såväl kollegor som kunder. Tidigare erfarenhet inom telekom är inget krav men meriterande.

vi erbjuder:

Hos oss på Upfront erbjuds du en spännande och omväxlande roll i ett intressant växande bolag. Du kommer till ett sammansvetsat team med ett fantastiskt klimat och en modern organisation som drivs med entreprenörsanda samt nära till beslut. Vårt kontor i Örebro är beläget på Aspholmen i moderna och ljusa lokaler. Självklart erbjuder vi konkurrenskraftig lön med mervärden samt tjänstepension och friskvårdsbidrag

Hur går vi vidare?

Du är välkommen med din ansökan som ska innehålla CV och ett personligt brev. I ditt personliga brev önskar vi att du berättar om vad som lockar dig att söka tjänsten och hur dina egenskaper och erfarenhet gör att du är rätt person att komplettera vårt team.

Några av våra kunder, varumärken och partners vi jobbar med hittar du här nedan.

Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts omgående.
Eventuella frågor om tjänster besvaras av Lisa Kekki, 019-3680405
Ansökan samt CV med personligt brev skickas till lisa.kekki@upfront.nu

Partners

ett axplock av kundreferenser