loader image

kom och jobba
hos oss

Upfront är en leverantör av kommunikationslösningar till företag och är etablerat i Örebro samt Karlstad. I dagsläget är vi 18 medarbetare som brinner för att ge företag de bästa och mest anpassade kommunikationslösningarna i ett utvecklande och tryggt partnerskap.

Vårt koncept är att leverera tjänster (operatör, växel och contact center), hårdvara samt bygga ett starkt partnerskap med våra kunder genom att ha ett helhetsåtagande när det kommer till förvaltning och support av kundens telefonimiljö. Servicenivå, kvalité och relation är A och O oss hos.

Vårt framgångsrika koncept har gjort att vi senaste åren haft en stark tillväxt och därför behöver vi nu förstärka vårt supportteam.

att arbeta hos oss:

Du kommer till ett sammansvetsat team med ett fantastiskt klimat och en modern organisation som drivs med entreprenörsanda samt nära till beslut. Du börjar din arbetsdag med en kopp kaffe och småprat med kollegorna på något av våra mysiga kontor i Örebro eller Karlstad. I Örebro har du även turen att få mysa med våra kontorshundar Bosse och Bamse.
Som supportmedarbetare är din främsta arbetsuppgift att hantera ärenden via telefon och mail från våra kunder som behöver vår tekniska expertis eller vill göra en beställning. Du agerar också administrativt stöd till kollegor. Till din hjälp har du väl fungerande kundsystem och tydliga interna rutiner och guider, men kör du fast finns det alltid en hjälpsam kollega nära till hands. Vissa dagar händer det att en kund gör spontanbesök för kaffe och support, en annan dag deltar du som stöd till en säljare i ett kundmöte.

tjänsten innebär:

  • Vara en engagerad del på vår kundsupport och ha daglig kontakt med våra kunder i felavhjälpning och stöd. Detta gör du främst genom att besvara inkommande samtal och mail, men också i möte med kunden.
  • Vara en stöttepelare mot kollegor genom att hantera administrativa uppgifter men även genom att delta på kundmöten som tekniskt stöd.
  • Tillsammans med kollegor löpande underhålla och uppdatera våra CRM och affärssystem med korrekt information.
  • Identifiera behov hos kunder som mynnar ut i merförsäljning.
  • Vara en aktiv del i att utveckla och förbättra arbetssätt och rutiner för att vi fortsatt ska ge våra kunder en upplevelse i världsklass i kontakten med oss.

vem är du:

  • Du förstår vikten av att skapa en kundupplevelse i världsklass och vill leverera enastående service.
  • Du är engagerad i ditt arbete och strävar alltid efter bästa, mest effektiva och smidigaste lösningen. Du har ett starkt driv, och fokus på att få saker gjorda.
  • Du arbetar strukturerat och kan prioritera bland dina arbetsuppgifter.
  • Du är pedagogisk och lyhörd i ditt möte med kunden och kan anpassa din kommunikation till mottagaren.
  • Du kan behålla fokus både i perioder med högt tempo och när det är lite lugnare.
  • Du är prestigelös och beredd att rycka in där det behövs.
  • Du tycker om att lära dig nya saker och har förmåga att ta till dig komplicerad information.
  • Du har erfarenhet av kundsupport, teknisk support eller liknande arbetsuppgifter.
  • Tidigare erfarenhet inom telekom är inget krav men meriterande.

vi erbjuder:

  • Att jobba hos en av Sveriges främsta aktörer inom kommunikationslösningar och operatörstjänster.
  • En arbetsmiljö som präglas av professionalism och glädje.
  • Konkurrenskraftig lön med mervärden samt tjänstepension och friskvårdsbidrag.
  • Kontinuerliga tävlingar samt andra bonusmöjligheter.
  • Möjligheten att avancera internt inom bolaget.
  • Arbetsplats är Örebro eller Karlstad

Några av våra kunder, varumärken och partners vi jobbar med hittar du här nedan.

Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts omgående.
Eventuella frågor om tjänster besvaras av Benny Andersson, 019-3680401
Ansökan samt CV med personligt brev skickas till benny.andersson@upfront.nu

Partners

ett axplock av kundreferenser