





Upfront är en leverantör av kommunikationslösningar till företag och är etablerat i Örebro samt Karlstad. I dagsläget är vi 18 medarbetare som brinner för att ge företag de bästa och mest anpassade kommunikationslösningarna i ett utvecklande och tryggt partnerskap.
Vårt framgångsrika koncept har gjort att vi senaste åren haft en stark tillväxt och därför behöver vi nu förstärka vårt supportteam.
Vi söker dig som förstår vikten av att skapa en kundupplevelse i världsklass och som har förmågan och viljan att leverera enastående service. Du har troligtvis tidigare arbetat med kundsupport eller teknisk support i någon form. Du har ett starkt driv och är engagerad i ditt arbete och strävar alltid efter den bästa, mest effektiva och smidigaste lösningen. Vidare ser vi att du är pedagogisk och lyhörd i ditt möte med kunden och kan anpassa din kommunikation till mottagaren. Sist med inte minst behöver du kunna behålla fokus i perioder med högt tempo och du besitter en prestigelöshet mot såväl kollegor som kunder. Tidigare erfarenhet inom telekom är inget krav men meriterande.
Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts omgående.
Eventuella frågor om tjänster besvaras av Lisa Kekki, 019-3680405
Ansökan samt CV med personligt brev skickas till lisa.kekki@upfront.nu