vi är upfront
Sammanlagt har vi över 200 års branscherfarenhet och är specialister inom mobilitet, operatörsavtal och kommunikationslösningar. För oss är partnerskapet med er som kund vår viktigaste tjänst och baseras på fyra byggstenar: affärsnytta, världsklass, närvaro och enkelhet
Affärsnytta
Vårt mål är att alltid leverera en affärsnytta. Den enklaste affärsnyttan är ett lägre pris på en faktura. Det är en viktig del, men oftast hittar vi affärsnyttan och också de ekonomiska fördelarna på andra ställen, t ex att vi gör det lättare för era kunder och leverantörer att komma i kontakt mer med er, förbättrar er internkommunikation, slutanvändarsupport eller smarta integrationer.
Världsklass
Oavsett vilka rutiner vi har och vilken kunskap vi besitter så är det hur vi agerar som har betydelse. Vårt mål är att vara bäst i klassen när det gäller kommunikationslösningar i den dagliga kontakten. Vi ska vara tillgängliga och ha kunskap så att vi kan lösa ett ärende så snabbt och enkelt det går. För oss handlar det inte bara om teknik och rutiner, utan även om att skapa en engagerande och problemfri kommunikationslösning för våra kunder.
Närvaro
Vi är den närvarande partnern som ni inte bara har kontakt med när ni undrar något eller om något inte fungerar som det ska. Vårt mål är att dela med oss av relevant information, inklusive möjliga kommunikationslösningar som vi anser vara nyttig för er.Det kan handla om era tjänster och produkter eller rekommendationer. Informationen kan komma via ett samverkansmöte, telefonsamtal, mail eller inbjudan till webinar.
Enkelhet
Bland vårt största existensberättigande är att skapa en enkelhet för våra kunder. Den enkelheten skapar vi genom vår kunskap och förståelse samt att ha kontroll på era uppgifter och önskemål i våra system, allt för att vi inte ska bli personberoende. Det är bland annat era produkter och tjänster, vem som är behörig beställare, era rutiner och policys, sortiment och era avtal. Dessa uppgifter kontrolleras under våra gemensamma samverkansmöten.