analys &
avtal.

upphandling &
konsultation.

Spara tid, pengar och tillför kompetens.

Med vår erfarenhet och breda kontaktnät säkerställer vi en optimal lösning anpassad till er verksamhet kombinerat med det lägsta priset. Vi ser sedan till att funktionerna efterlevs med en projektledd implementation toppat med anpassade utbildningar.

Med över 20 års relation med Sveriges operatörer har vi de bästa förutsättningarna och de högst rankade partnerskapen.

Tjänsten passar utmärkt för företag i alla storlekar och historiskt har vi hjälpt både mindre bolag och globala koncerner till en bättre funktion och ekonomi.

1. Analys & behov

Tillsammans kartlägger vi er telefoni i projektform och säkerställer att tjänsten ni upphandlar har alla parametrar för att säkerställa er funktion men också genomlysa eventuella utvecklingsbehov.

2. Rätt lösning & rätt pris

Upfront förhandlar fram förslag med de operatörer som är aktuella och konkurrensutsätter förslagen för optimala ekonomiska förutsättningar

3. Presentation & jämförelse

Vi presenterar förslagen tillsammans med en ekonomisk kalkyl och beslutsunderlag.

4. Genomförande

Nästa steg är att gemensamt sätta en tidsplan för både driftsättning och utbildningar för att säkerställa en sömlös driftsättning där alla förstår tjänsten och nyttan med den.

5. Support, samverkan & förvaltning

Vi erbjuder proaktiv förvaltning och supportar er organisation med både administrativ och teknisk assistans oavsett karaktär.

Kontakta oss för att boka ett möte angående upphandlingsstöd.

Vi berättar gärna mer om våra tjänster och fördjupar oss i vad vi kan göra för just er. Vill du veta mer eller boka ett möte är ni givetvis välkomna att kontakta oss.

Kontakta oss direkt

kontakta oss via formuläret

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss.

läs mer om våra andra tjänster