Kommunikations-
plattform.

Oavsett om det handlar om enklare behov som att skapa kontroll på er telefoni och säkerställa att ni är anträffbara till mer avancerade lösningar som att även inkludera andra sätt att kommunicera. Att integrera till exempel Teams, chat, sociala medier eller svarsservice blir vanligare och vanligare för att säkerställa att era inringande får maximal service.

Kommunikationsplattformen (eller traditionellt kallad växel) är vårt specialistområde och kärnverksamhet där vi har erfarenhet från mindre installationer till globala lösningar.

lösningsdesign

Lösningar som anpassar sig utifrån dina unika behov, inte tvärtom. Vi skräddarsyr er miljö och ser till att ni optimerar flödet för samtal samtidigt som vi effektiviserar genom smarta tjänster. Vi skräddarsyr er miljö och ser till att ni optimerar flödet för samtal samtidigt som vi effektiviserar genom smarta tjänster.

operatörsoberoende

operatörs-oberoende

Vi levererar alla svenska operatörer helt integrerade.

enkelhet

Med stort fokus på slutanvändaren ser vi till att era beställda funktioner efterlevs genom anpassade utbildningar.

omnichannel & integrationer

Vi knyter samman era system med smarta tjänster. Integration mot t.ex CRM och ärendesystem höjer servicenivån och sparar tid. Med Omnichannel samlar ni alla era kunders kommunikationsvägar i ett gränssnitt.

helhetsåtagande

Vi hjälper er fram till rätt lösning, implementerar den och har fullt ansvar när det kommer till funktion och drift.

contactcenter.

Ett exempel är Contact Center där ni kan kommunicera med kunderna via er kommunikationsplattform oavsett var de hör av sig. Meddelande via till exempel chatt, mail, telefon, messenger eller Linkedin kräver inte längre att ni byter mellan olika applikationer utan kan enkelt samlas i er telefoniplattform Några andra exempel är integrationer med ert CRM-system, AD, Kalender eller Teams för att automatisera hänvisningar, få uppslag på kundkort och få telefonin och Teams att harmonisera.

upfront svarsservice.

Säkerställ också att ni inte missar några kundsamtal med en smart svarsservice. Med Upfront Svarsservice ser vi till att ni alltid är tillgängliga men erbjuder också att våra agenter kan utföra vissa arbetsuppgifter åt er och till och med sköter merförsäljning. Som exempel, tänk en bilhandlare där vi bokar in servicebesöket och även erbjuder byte av förbrukningsartiklar som vindrutetorkare och spolarvätska åt kunden. Enbart kreativiteten sätter gränser för hur ni kan nyttja en svarsservicetjänst och också göra det till en investering som skapar intäkter.

Omnichannel & integrationer.

Kontaktcenter och Omnichannel

Alla kommunikationskanaler i ett och samma gränssnitt.

Integrationer mot CRM och ärendesystem

Höj servicegraden samtidigt som det förenklar för era medarbetare. Det blir helt enkelt lättare när era system samarbetar.

Svarservice

Vad kostar ett missat samtal? Låt oss svara åt er när ni inte hinner eller överlåt företagets inkommande samtal till växeln helt och hållet till oss.

Statistik och rapporter

Analysera och följ upp företagets kommunikationsmönster via ett enkelt och kraftfullt statistikverktyg.

teams- & kalenderkopppling

Låt din outlook-kalender styra din tillgänglighet. Integrera er telefoni i Teams.

Vill du veta mer eller boka ett möte?

Kontakta oss för att boka ett möte angående kommunikations-plattform.

Vi berättar gärna mer om våra tjänster och fördjupar oss i vad vi kan göra för just er. Vill du veta mer eller boka ett möte välkomna att kontakta oss.

Kontakta oss direkt

kontakta oss via formuläret

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss.

läs mer om våra andra tjänster